Vappu tänään on. Minulla on jokseenkin kova krapula, enkä ole tehnyt melkein mitään.

Eilen vietettiin aattoa Emella ja Argilla. Kassu, Erkka, Ville ja Eeva oli myös + myöhemmin illalla tuli vielä Jansku, Simo ja Jiri. Mun vastuulla oli tuoda Simpleri aineksia ja Eme + Kapa hommas ruuat. Kuuneltiin musiikkia, jutskailtiin ja taidettiiin ottaa kuvia ja katsella myös. K lähti jossain vaiheessa toisiin juhliin ja me muut lähdettiin Tavastialle katsomaan Stam1naa. En ollut ennen nähnt livenä, joten odotukset oli kovat! Saundit li ärsyttävät..tuntui että olis katsonut keikkaa telkkarista, jotenki musiikki ei iskenyt luihin asti. Bassot ainakin puuttui. Ei se kuitenkaan kovin haitannut. Empun kaa mossattiin ihan kypällä ja tuupittiin riehuvia jätkiä. Se oli hauskaa!

Tänään olen tuntenut väsymystä, mutta samalla on ollut kiva makoilla kotona. Erkka lähti jo aikaisin kaupungille, mut minä ja Pinto ei jaksettu. OLen niin hurahtanut tääs tähän internettiin. Käyn lukemassa toisten blogeja (lähinnä sarjisblogeja) hulluna ja kiinnyn ihmisiin, joista luen. Alan myös katsomaan Youtubesta americas next top model 10 kautta.

Käytiin päivällä Pinton kaa Hämeentiellä hakee kiinalaisesta sapuskaa. Sit koirapuiston kautta kotiin. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Tää päivä on ollut oikein mukava. Olen ollut vain hiljaa, ehkä nukahdellutkin välillä. Mun pieni koti on ihan sekaisin, mutta en jaksa välittää. Musta tää näyttää vain elämän täyteiseltä.

Voimia!

Lo