Vaikka näin ihan sairaan ahdistavaa unta, olen tosi onnellinen! Aamulla oli mageeta mennä ulos, ei tuullut laisinkaan ja oli muutama aste pakkasta. Hevosetkin oli pitkästä aikaa iloisia mennessään tarhaan.

Kirjaan nyt mukavia asioita. Ja nämä ei ole missään paremmuus järjestyksessä.

1. Hevosten aamutervehdys. Tallista kuuluu aina hörähtelyä, kun pilkkopimeässä sinne astelen. En ole vielä kokenut niin hyviä aamuja kun täällä. Halailen yltiöpäisesti heppoja ja anna niille ruokaa.

2. Kissat. Eli Pelle ja Ami. Pelkku lähtee aina urheasti mun kanssa aamutalliin. Käydään yhdessä hakemassa heiniä ja samaan aikaan hipsitään takaisin sisälle.

3. Pönttöuuni. Aamun parhaimpiin juttuihin kuuluu myös uunien lämmittäminen. Tulen tuijotus on vaan jotenki huumaavaa.

4. Pikku Kukka Olen niin ylpeä meidän bändistä. En jaksa odottaa tulevan levyn ilmestymistä ja innolla odotan minkälaisia biisejä tulee vielä syntymään. Meidän bändi on täynnä älyttömän luovia tyyppejä.

5. Tiina ja Soile Mun rakkaat serkut on aina ollut mulle läheisiä. Mutta nyt tämä lähekkäin vietetty aika  on vaan parantanut meidän välejä. Pystytään olla tosi rehellisiä. Just eilen Tiina sanoi, että se on ollut tosi onnellinen kun olen sitä lähellä.

6. Helsinki  Helsinki edustaa mulle kotia. Viimeksi siellä käydessäni tuntui mahtavalta. Yövyin Miken luona, koska se oli Dusseldorfissa. Illastin Mount Everestissä ja valvoin aika myöhään lukien. Aamulla söin hyvin ja luin hesarin. Kävin Rikun kirjastossa palauttamassa ja lainaamassa. Kävelin ympäriinsä ja lounastin Engelissä, vaikka ei ollut edes kova nälkä. Illalla Pikkiksen kanssa saatiin sovitettua Kaarnalaivat biisi niin upeaksi, että meinasi itku tulla.

7. Ystävyys Se tunne vaan kun tietää, että toinen ymmärtää.

 

-Lo