Tänään olin huvikseni ylitöissä. Oikeastaan kukaan ei olisi mua tarvinnut, mutta en halunnut lähteä vielä yhdeltätoista kotiin. Töissä on joskus mukava vaan hengailla. Ei mitään paineita, sen kun vaan tekee jotain ja juttelee kollegoiden kanssa. Koska töistä jäi niin hyvä mieli, lähdin vielä jumppaan. Yllättävän hyvin jaksoin body pumpissa,vaikka viime kerrasta on ikuisuus. Kaisa Kaiskuliini tuli mun kanssa, joten ei tarvinnut yksin kärsiä.

Torstai on ihana päivä, koska mulla on saunavuoro. Yks juttu kuitenkin. Mun naapurit. Voi saakeli. Nyt jonkun naapurin pesukamppeet on maannut siellä pesuhuoneessa ainakin 4 viikkoa. Joo, ei siinä mitään. Ei ne mua kovin paljon haittaa. Mutta tänään! Saunan lauteille oli jätetty pefletti ja aromahajusteita. Voi saatana!! Kuvitteleeko ne että musta on kiva tulla sinne ja istahtaa jonkun toisen persealuselle ja vielä heittää vähän eukalyptusta kehiin! Oma rauhaisa saunahetki kerran viikossa ei voi olla paljoa pyydetty. Naapurit haluavat ilmeisesti muistuttaa, että :

a) Et ole yksin

b) Bakteereja on joka puolella

c) Jaetaan pefletit ja ollaan yhtä per_että.

Ajattelin laittaa rappuun riehakkaan viestin aiheesta.

 

En jaksa tässä käsitellä alakuloani. Se tulee ja menee. Kapa onneks just soitti ja kertoi, että mä näen sen huomenna illalla.

 

-Lo