Mä oon niiin kyllästynyt asumaan täällä Herdossa.

Ihan oikeesti! Ei ole normaalia, että aikuinen ihminen muuttaa takaisin vanhempiensa luokse, kun on ehtinyt asua jo seitsemän vuotta muualla. Ei tästä vaan tule mitään. Jos olen kotona, kartan olohuonetta, jotta en vanhempiani näkisi. Hiivin hiljaa, ettei ne huomaa mun olemassa oloa. Karua ja kauheeta, mutta niin totta. 

Kävin tänään Missen luona saunassa. Oli mahtavaa. Sen kämppä oli ihana ja tajusin niin mitä kaipaan. Omaa paikkaa ja tilaa. Sellasta missä kukaan ei tule sanomaan niin vitun mitään!

Toivottavasti jo noin viikon päästä pääsen takaisin Kumpulaan. Koska tää alkaa vaikuttaa liikaa mun mielialaan...

Viihdyn töissä, mutta pelkään, että sekin johtuu vaan siitä etten halua mennä Herdoon. Aargh! Älkää tehkö näin, jos joskus joudutte valitsemaan!

-Lo