Aamulla heräsin virkeänä ja valmiina. Tosin selkää hieman kolotti ja uneni keuhkosyövästä latistivat tunnelmaa. Mutta vain hieman. Päätin soittaa Astalle heti ja ilmoittaa että ulkona on kiva keli.

Tein aamiaista ja hyräilin. Nauroin omille tekemisilleni. Soitin pianoa ja päätin kirjoittaa sanat. Sain vaan yhden lauseen tehtyä, mutta siitäkin syntyi pieni laulu. Löysin hukkuneet korvikseni ja kuuntelin levyjä. Yritin viedä pyykit pesutupaan, mutta naapurin Latella oli hommat kesken, joten ei auttanut pyykätä.

Lähdin ulos ja ehdin ratikkaan, vaikka olin vielä kaukana sen saapuessa pysäkille. Niin aina käy kun ei ole kiire. Odotin Astaa kurvissa ja tapasin sattumalta Jussin. Matkustettiin Astan kaa raitsikalla Toriin, jossa nähtiin Eme. Syötiin lihapullia ja asta spydäriä. Join vähän viintä. Astan hauskimmat jutut koski puhevikoja. Nauroin niin paljon, että ääntä ei enää meinannut tulla. Nytkin nauroin, oli ne niin hauskoja!

Mentiin katsomaan Eija-Riitta Korhola klubi. Liian pimeetä, mutta juotiin yhdet juomat. Ei voitettu arpajaisissa...onneks. Olis hävettänyt. Lähdettiin shoppailee Kodin Anttilaan, sillä poikkeuksellisesti se oli sunnuntaina auki. Ostin kynttilöitä, tyynyliinoja ja dvd:itä. Asta ja Eme osti suunnilleen samoja asioita.

Eme lähti himaan ja mä menin Astan kanssa eläviin kuviin katsomaan Kimpassa. Vieressä oleva nainen häiriintyi koko ajan äänistä ja häiritsi mua kääntyilyllään. Leffassa oli hyviä laineja. Sellaisia joita miesten pitäisi sanoa mulle. mm.: "Mä hoitelen sut". Karskia ja ihanaa. Miehen pitää olla vähän karski...vink vink Mc Vaari. Heh.

SMG:n levyn paras biisi on : Itkevä lintu