Haloo.

Viikonlopusta tässä näin nyt hieman kerrontaa.

Perjantai. Soibooran ja Pendon kaa Eltsussa hieman juopoteltiin ja lähdettiin Amarilloon syömään. Mul oli ihan kihara tukka ja tykästyin  niin paljon, että mul on nyt joka päivä ollut kihara tukka. Amiksessa oli ihan jees. Mutta haluttiin jotain äksönii enemmän. Lähettiin sit Popsiseen laulamaan Karaokea! Ihan kiva muuten, mutta jono oli niin pitkä, että miä ja Soile oltiin vikat laulajat. Ei se mitään. Juotiin vähän Kossu Russiania ja bisee. Ostin myös Pendolle snapseja, jotta se olis enemmän humalassa. Pendo on niin pitkä mies, ettei se helposti humallu. Popsiksesta oli vielä pakko lähtee muualle. Mentiin sit Old Masteriin, eli Vanhaan Mestariin. Pendo päätti "kostaa" mun snapseilut ja osti mulle Absinttia. Hyi helvetti! Se oli maailman pahinta ja humallutti hullusti. Join sitä ehkä millin ja meinasin laattaa. Pelattiin sit Yatzia ja lähettiin kotiin nukkuu.

Lauantai. Heräsin tietty aikaisin viemään heppoja ulos. Ulkona oli mukava leppoisa ilma, ja ajattelin, etten enää uudestaan kävis nukkumaan. No toisin kävi. Nukuin sit yhteentoista. Syötiin aamiainen ja lähdettiin autokauppaan ostaa Sopalle autoa. Se oli kivaa se. Minä ja Soile kyseltiin myyjältä kaikkia tärkeitä kysymyksiä: Mitkä värivaihtoehdot tässä on?, kuinka nopeesti tän saa?  Pete hoiti sit kaikki "oikeet" kysymykset. Niin me käytiin sit koeajolla ja Soboor oli ihan myyty. Kia Sorento sen mukaan taitaa ens viikolla lähtee. Jee!! Uudet autot on kivoja, kun ne tuoksuu uudelle ja giiltää... Sit Sober ja Phe meni ostaa itselleen suksia ja mä lähdin junalla kohti Hesgoa.

Yks pieni yksityiskohta Kouvolan asemalta. En saanut ostettua lippua junamaatista. Menin sitten lippuluukulle. Tässä mun ja myyjän keskustelu.

Lotta: Moi, en saanut ostettua lippua junamaatista, onks seuraava juna Helsinkiin täys?                                                                                                                                                       Myyjä:  No se on vaihslithaosdköl...       

Lotta: Mitä?

Myyjä: SE ON VAIHSLFIAJSLAISJDLIKJ!

Lotta: Okei, saanko yhden lipun, ja tiedoksi, etten todellakaan ymmärrä mistä puhut.

Myyjä: Jos epäselvää, voit kysyä konduktööriltä. 

Lotta: (Vihainen ja hämmentynyt katse)           

Hei ihan oikeesti. Ei voi olla noin vaikeeta puhua suomea, jos se on kerran äidinkieli. Vituttaa tollaset "asiakaspalvelijat", joiden ainoa tehtävä on olla mahdollisimman epäselviä ja  vihaisia.  Matka meni kuitenkin  mukavasti. Lahden kohdilla kyytiin hyppäsi myös Flygä, eli Tomi. Olin nuuduksissa ja luulin mielikuvitukseni vain hyrräävän sitä vauhtia, etten häneen aluksi huomiota kiinnittänyt. Mutta sit tietty joku Tomin kavereista laukaisi taikasanan : SYDÄNSYDÄN. Pomppasin ylös ja Tomihan (www.xxxx.vuodatus.net) se oli. Päätin nukkua loppumatkan. Mut pakko sanoo Tomi, jos tätä luet, se ala-asteen kaappijuttu oli ihan sika hauska! Tietty siis salakuuntelin suurimman osan teidän keskusteluista.  

Tästä tulee muuten aika pitkä Postaus, niinku blogikielellä sanotaan.

Lauantai jatkui saunalla ja uusien kiharoiden laitolla. Viltsun kaa nähtiin Siilarilla ja lähettiin Roosalle, juhlimaan sen syndejä. Oli kiva käydä Kumpulassa, vaikka tietty heti aloin kaipaamaan omaa kotiani. Meinasin käydä tarkistamassa pihalta käsin, onko mun asunnossa valoja. En sit menny. Rouskulla oli tarjottavana ihania ruokia. Mul oli vähä dake, joten söin ihan sikana. Siel oli porkkanakakkuu, keittoo, toffeejuttuja ja tietty boolia. Siellä tanssittiin ja laulettiin. Viltsun uudet kämppikset Tiina ja Gavin tuli myös käymään. Ne oli tosi kivoja tyyppejä. Gavin oli ihana, mut tietty se seurustelee ja sen mielestä mä olin varmaan liian outo. Minä, Miltsu ja Viljo taidettiin jotenki riehaantua vähän liikaa. Piirreltiin tatskoja toisillemme, kinuttiin kaikilta muilta lisää juomaa ja pidettiin hirveetä meteliä. Toivottavasti Rouskun kaikki kaverit ei meitä nyt inhoo. Kun kello tuli sata lähdettiin koteihin. Milja hyppäs taksiin ja me kaikki jotka mentiin Herdoon päätettiin kävellä. Mä protestoin aluks, mutta ei auttanut. Tunti siinä meni. Mä olin tosi humalassa ja englanninkieli ei enää taittunut kovin suvereenisti. Kävelin kuitenkin Gavinin kaa koko matkan ja ehkä mä osasin sanoo : Jes, I am very tierd and very drunk. Eli enköhän saa sössötykseni anteeks.

Sunnuntai

Nukuin paljon, kävin saunassa, katsoin telkkaria, luin.

Ja nyt on siis Maanantai. Aamiasta oon tässä kuistilla syöny. Kohta ajattelin lähtee työkkäriin kinumaan rahaa. Voisin käydä myös kirjastossa ja kahvilla. Lähtisköhän Asta mun kaa. Tänään on myös Pikku Kukka reenit. Keskiviikkona meil on keikka Torvessa, Lahdessa.

Ei muuta.

-Lo