Nonni. Koittihan sekin hetki että heppakuume yllättää...

Joo, eli minä haluan hevosen! Olen niin rakastunut noihin polluroihin, että en tiedä voinko ikinä täältä lähteä pois. Katselin jo hevostalli.net:istä myytäviä Suomenhevosia. Ei ne paljoa maksa...Mutta onko mulla ikinä aikaa, sit ku muutan takas Hesgoon...Ja onko mulla rahaa ruokkia yms. Ei ainakaan tällä hetkellä.

Höh.

Eilen olin Soipan seurana Pentikillä. Soibeero osti jotain koreja, mä taas selailin runokortteja. Löyin tosi kauniin runon ja ostin sen. Apua! Ei voi sanoa, että on ostanut runon. Se kuulostaa karmivalta. Jok` tapauksessa sormet oikein syyhyää Pianolle pääsyä. Aijon soittaa ja laulaa täysillä...ehkäpä on taas uuden viisun aika.

Sit sellasta, että mun lukemisprojekti on vähän jäissä. Mut helevetti, noi kirjat ei vaan vedä puoleensa. Se "Pianossa" oli ihan paska, jätin sen kesken ja katotaan jos jaksan joskus lukee loppuun. Sit nyt luen Pirjo Hassista, jonka tyylin ajattelin purevan, mutta jostain syystä tökkii...Onneks kolmas kirja on Pirkko Saisiota, joten sen nyt varmasti nopskaa ahmasen...Itseasiassa pitäisi ehkä alottaa nyt se, saisin taas lukuinnon päälle. 

Jesh! Kolmen aikaan lähden kohti Hesgoa. Kivaa mennä kotiin.

-Lo

-Lo