Sain eilen kirjeen.

Olin pihalla Sobaa vastassa. Soba oikaisi kätensä ja ojensi mulle kirjekuoren. Häh! Kirje. Ah! Tää on siis mulle! Tulin niin iloiseksi. Avasin kuoren samantien pihalla ja luin koko kirjeen siltä seisomalta. No jooo, ei se nyt niin pitkä ollut että toi olis ollut uroteko, tai oli siinä ehkä neljä sivuu.

Seuraavia juttuja en ole ikinä (ennen tätä kuukautta)onnistunut tekemään, vaikka olen halunnut.

- Kirjojen/dvd:n palauttaminen ajoissa kirjastoon/videovuokraamoon

- Kirjeeseen vastaaminen samantien ja postiin vieminen vielä samana päivänä.

Noh...

Kirjaston kirjat palautin ajoissa viikko sitten. Ja nyt siis vastasin tähän kirjeeseen samantien ja helvetti, laitoin postimerkkejä ja vein postilaatikkoon!!!

Mitäköhän mulle on tapahtumassa??  Tykkään kyllä tästä suunnasta... *

- Lo

ps. Äässille onnee!!