Huhhui! Milla ja Martin kävivät äsken katsomassa mun kämppää. Sanoivat että tää on ehkä liian pieni (37neliöö), mutta toki kalustettua haluaisivat ja siks tää olis nasta. Mä olisin niin onnellinen jos ne tänne muuttais. Olisi niin helpottavaa jättää tutuille ihmisille kotokotonen vuodeksi.

Eilen olin katsomassa Police koverointia, vaikka tilillä ei ollut rahaa. Kuitenkin pankkikortin ihanuuksiin kuuluu se, että se voi olla vähän miinuksella. Oli ihan sairaan hyvä keikka!! Tuli hyviä biisejä, sekä Policea että Stingiä. Emppu ja Arikin liittyi seuraan ja käytiin keikan jälkeen vielä yksillä Coronassa. Lopulta pääsin työkaverini poikaystävän kyydillä kotiin.

Aamulla oli taas hankalaa herätä. Muutama bisse tuntuu vielä siihen aikaa ja olin koko päivän töissä hieman väsynyt. Kotona sitten nukuinkin 3 tunnin päikkärit. Päikkäreiden jälkeen olin tarmoa täynnä ja tilasin itselleni perjantaiksi kampaajan! Vuhuu, ehkäpä musta tulee taasen punatukkainen, tai sitten vaaleetukkainen....Saas nähdä. Tää tumma on kuitenkin nyt ihan liian tumma ja masennan aina itseäni, kun peilistä katson.

Mä olen tässä miettinyt yhtä biisä, jota teen. Inhottavaa kun se ei meinaa tulla helposti ulos. Aijon kuitenkin nyt vähän taistella ja yrittää kaikkeni, jotta siitä kipale saataisiin. Siinä on melkein koko biisin ajan pelkkää d mollia. Kertsissä sitten vähän muutakin. Kohta kokeilen vielä sitä soitella.

Villenkin kanssa juttelin ja mennään ehkä käymään yksillä Oljenkorressa. Mutta vain yksillä...Niinpä niin...

-Lo