Magyar Posse! Aivan mahtavaa...tilasin just levyn Stupidosta, tää on upeaa musiikkia!!

www.magyarposse.com ----käykää kuuntelemassa Whirlpool of terror & tension. (ei toi linkki kuitenkaan toimi tästä, joten kirjoita se vaan itse osoiteriville).

Huh!

Eilen olin kenkäkauppias ja illalla biisinikkari. Illalla olin siis talolla juhlistamassa mun ja Vikon synttäreitä. Annoin Vikolle Maritta Kuulan kokoelman. Oli ihan mukavaa syödä tacoja ja istuskella ulkona. Näin myös maailman pienimmän ja hellyyttävimmän koiran. Ravasin vähän väliä alakerrassa äänittämässä uutta biisii, joka taitaa jäädä kyllä vaan tollaseks mun sekoilubiisiksi. Mut välillä on mukava vaan sekoilla ja soittaa mitä päähän tulee. Se jotenki auttaa tuottamaan taas uutta ja moninaisempaa. Taidan lähettää sen Kapalle Pariisiin, koska siinä on kyllä hyvä tunnelma ja uskon Kapan pitävän siitä. Aini! Kapa lukee tätä blogii...no nyt tiedät mitä tuleman pitää...heh.

Viikon päästä muutan täältä pois. En tiedä miten raaskin luopua asunnostani...No onneksi vain 8 kuukautta. Aika hurjaa muuttaa muutamaksi viikoksi vanhempien luokse. En ole asunut siellä sitten vuoden 2000...Kuun vaihteessa lähden sitten Elimäelle. Ihanaa...

Siis tajutonta. En voi ymmärtää miten joku ihminen, joka sanoo tuntevansa minut, voi sanoa minulle etten luultavasti pidä Magyar Possesta! Näin on käynyt, mutta en yhtään muista kuka tämän vääryyden on ilmoille laukaissut. Mähän siis rakastan tätä musiikkia!!  No, nyt tiedät....

kuka sitten lienetkin.

-Lo