7 vaikeaa valintaa

"Nimeä seitsemän sellaista elokuvaa, tv-sarjaa, kirjaa tai musiikkikappaletta, joista et ainoastaan pidä vaan joista löydät tavalla tai toisella oman minuutesi osasia

Tää löyty tuolta Äässin(www.locoo-ja.blogspot.com) blogista.
 
1. Kill Bill 2
- Olen katsonut tän elokuvan ehkä sata kertaa. Tässä on kaikki mitä hyvältä elokuvalta odotan. Uma on niiiin ihana ja haudasta nouseminen on se juttu. Mä pidän itseäni sinnikkäänä, yhtä sinnikkäänä kun Uma. Ehkä en haudasta pystyisi nousemaan, mutta ajatus onkin se, että vaikka olosuhteet olisivat miten vaikeat vain, pystyn aina toimimaan.
2. Kaarnalaivat
- Pikkiksen biisi.
Tän laulun sanoituksissa on kiteytetty kaikki se mitä olen viimeiset kaksi vuotta surrut. Säkeistö kertoo siitä mitä pelkään/pelkäsin ja kertosäe kehottaa jatkamaan eteenpäin.
 Ote säkeistöstä:
" Laitoimme kaarnalaivat matkaan
   ja sovimme kotisatamassa:
   seilattuamme puron loppuun tapaisimme,
   emmekä koskaan eroaisi"
3. Coldplay- Clocks
Tää ei ole musta Coldplayn paras biisi, mutta kuullessani ekan kerran polveni sulivat.
Coldplay edustaa mulle hyviä pianoriffejä (olen pianohullu) ja onnelista aikaa elämässäni. Sit kävi jotain...
4. Pmmp- Onko sittenkään hyvä näin
Ehdottomasti paras kuulemani Pmmp-biisi. Ihan tajuttoman hyvät taustat ja koskettavat sanat. Haluaisin aina ikkasta kun tän kuulen. En kuitenkaan ikkase, en edes muista milloin viimeksi itkin suruani. Olen kai lukossa. Kertsissä ajattelen itseni Kumpulan roskisten edessä, ala-asteen kupeessa. Siinä sitten odotan tai lähdenkin vaan kävelemään.
5.Pink Floyd-Wish you were here
Pitääkö tätä jotenki selittää??? Kun kuuntelen tätä biisiä toivon, että elämäni mies astuu ovesta ja rakastuu muhun, koska digaan niin hyvää musaa. haha.
6.Sinkkuelämää
Olin niin sydänsuruinen. Katsoin kaikki osat, makasin sohvalla, söin kakkua. Mut tää helpotti! Itseasiassa viime yönä näin unta Samanthasta.
7.Portishead
Tosi nuorena aloin yhtäkkiä kuuntelemaan Portisheadia. Kuuntelin mankastani Dummy levyä ja yritin kirjoittaa sanotuksia ylös. Silloin tajusin, että matala naisääni ja hämyisät tunnelmat on mun juttu.
 
Näin tällä hetkellä. Viikon päästä vois olla jo erimmät jutskat.
-Lo