Joo,

mietin tässä just punkbändille nimiä. Siinä olis tietty minä ja Mira Luoti. Mä soittaisin rumpuja ja huutaisin ja Mira vois soittaa vaikka bassoa ja huutaa. Eli basso, rummut ja kaks huutavaa akkaa.

Nimiehdotuksia:

Savolaisen Luoti, Liira Mottaa, Luodin sain, Mora Littaan...

tai sit vois ottaa ihan rötkeen suunnan:

Perkeleenvittumuijat, Sisällissota kunniaan, Näsäviisaaturpojätkät, Korotapersettäsinuija tai Työnnämummoashankeen.fi....

Toki en ole vielä suunnitelmistani kertonut kyseiselle henkilölle ja itseasiassa en edes häntä tunne. Ajattelin kuitenkin, että yks keikka me voitais joskus vetää. Eli Mira, jos luet tätä, ni mitäs sanot?

Viikonlopusta sen verran:

- Jippu klubille Emen kaa. Koska keikka alkoi liian myöhään, jouduttiin humalaan ja riehaannuttiin. Toivottavasti ei haitattu muiden kuuntelua. Mut me oltiin vaan innokkaita. Jippu(JeiPii)  laulaa mahtavasti ja Pake on aina Pake! Ville ei mahtunut ineen (koska on niin pulska, hehee), joten meni odottaa meitä lostariin. Embe ei jaksanut lähtee Lostariin, vaan meni Vadelma klubille lyömään itteään kitaraefektillä päähän. Mäkään en varmaan olis Lostariin jaksanut, mutta ohitin jonon niin hienosti, että jouduin palkitsemaan itseni vielä yhdellä viinaisella drinkillä. Ville ihmetteli mun nopeutta ja niin myös joku bluesin pelaaja, joka halusi tarjota mulle kaiken! Mä olin siitä tietenkin onnellinen. Se olis vaan halunnut jutella mun kaa, mutta mua kiinnosti tanssiminen enemmän. Sit se luuli, että annoin pakit, vaikka ei se ollut mun tarkoitus. Kaappasin sit Viltsun ja mentiin Tuomaan grillin kautta bussilla (tietty ku oon viltsun kaa, ni ei saa käyttää taksia, se on kato viherpiipertäjä, hehheh viltsu vihaatsä jo mua?) Hertsikaan.

-Lauantaina nukuin sataan. Kun vihdoin nousin, ainoat sanat mitkä suustani irtosi oli: Pääkipeä, missä lääkettä. Iskä sitten kehotti mua ottamaan kaks disperiiniä, ku mitään muuta ei ollut. Yritin syödä, mutta päätin että parempi mennä vaan lepäämään. Embe soitti jossain vaiheessa ja meillä oli hauskaa! Kävin saunassa, soitin pianoa, sävelsin iskälle biisin jota vedettiin tipat linssissä sata kertaa. Kähdeksan aikaan illalla aloin olla ajokunnossa, joten menin tapaamaan Mikee. Miltsu näytti mulle vanhoja kuvia. Ne oli hauskoja. Me oltiin Tampereen filmifestareilla hirveessä käpessä, Ilvestiellä hirveessä käpessä ja kaiken kukkuraksi poltettiin niissä kuvissa Ilvestien olkkarissa. Siis nyt kyse on Miljan kodista Ilvestiellä. Ku oltiin naurettu itsemme kipeiksi käytiin Namaskaarissa syömässä ja Milkku päätti lopettaa sen tipattoman. Otettiin kyl vaan yhet bisset ja sit mä jouduin luovuttaa, koska olin ihan sairaan väsynyt.

-Tänään on sit sunday. Mitähän sitä tekis. Voisin käydä saunassa, soittaa pianoa, käydä moikkaa Tempoa, hakea mun kannettavan ja vaatteita embeltä, viedä astalle räppi pohjia ja ehkä käydä tuopposella. No joo, näistä rippeistä kokoan itselleni päivän. Onneksi kello on vasta kaksitoista, joten aikaa on!

Voikaa tekin kaikki hyvin! Mä olen onnellinen.

- Lo