Nyt on jo sunnuntai, koska kello on 3 aamulla.

En ole känninen, vaan väsynyt pieni darraeläin.

Viikonloppu meni näin:

1. Perjantaina Äässi ja Kape mun luona. Mentiin kutoselle kattoo keikkaa. Tutustuttiin ästen kaa Mc Miserableen ja sen 5 kaiffaan. Nää tyypit tuli sit mun luokse jatkoille. Tajuin puol seiska, että musa soi aika kovaa ja mua ei väsytä. Hiljensin musaa ja menin nukkuu. Aamulla kun heräsin, nauroin paljon

2. Lauantain ajoin jengin ulos noin klo13. Soitin Misselle puhelun, jossa kysyin miten jatkojen jälkeen pitää siivota. Vaihoin lakanat, pesin lattiat ja laitoin lasit likoamaan. Rössetystä oli ollut sisällä, joten paistoin sipulia hajun poistamiseksi.

3. Lähdin Stockalle sekoilemaan joskus kolmen aikaan. Misse pääs töistä ja mentiin Namaskaariin syömään ja nauramaan. Varmaan saatiin sinne porttari. Hauskoimmat jutut koski Missen Japania. Lähdetiin yhdessä koteihimme pariks tunniks.

4. Yritin nukkua kotona, mutta en saanut unta vaikka väsytti. Lähdin Helpan valmistujais-ja Millan ja Marcinin vauvan syntymisjuhliin ravintola Buddhaan. Eli jo toinen nepalilainen ruoka saman päivän sisään. Olin kyllä niin täynnä vielä edellisestä, että söin vaan ihan vähän. Buddhassa alko väsyttää, mutta ei auttanut.

5. Klo 23 nähtiin Kassun ja Missen kaa ja mentiin katsomaan Reginaa Semifinaliin. Lippujen kanssa oli sekoilua, koska yhtäkkiä mun lippuja ei ollutkaan. Päästiin kuitenkin ineen. Keikka oli jees, mutta tilaa oli liian vähän, joten nautinto ei ollut paras. Päätettiin sit lähtee TEAKin bileisiin kuuntelemaan Kiki pauta.

6. TEAK oli ihan jees. Olin vaan jo tosi väsynyt ku yhden maissa paikalle päästiin. Yritin vielä muutamaa bisseä, mutta uni alkoi painaa. Nauroin kuitenkin paljon! Jussilla oli hyviä juttuja ja Katri nauro mun jutuille kun pieni lammas. Luultavasti sain TEAK:iinki porttarin.

7. Nyt istun sohvallain ja ei väsytä. Huomenna käyn töissä ja yritän olla kunnollinen!

8.WUH!