Rätio Hälsingissä soi groovee musaa. Njassa on maailman paras dj!

Eilen pyöräilin Kouvolasta Eltsuun. Ehkä joku 20 km. Tunti meni. Mut hei, olis mennyt nopeemmin ellei olis tuullut niin pirusti! Eilen oli myös kuuma. Aurinko paisto hulluna ja oli kiva kastella kukkia.

Viikonloppuna Pikku Kukan kanssa keikkailtiin hulluna. Perjantaina Emilian kanssa vierailtiin Romu radiossa. Lauantaina soitettiin Espalla ja Korjaamolla. Sunnuntaina soitettiin Kallio Kukkiissa. Oli kivat keikat. Mut nyt olen huomannut uuden jutun. Keikan jälkeen olo on tosi outo. Pitäisi jutella tietty kaikille, jotka on tullut katsomaan...Mut jotenki ajatukset on ihan säpäleinä eikä ainakaan mun suusta tule mitään järkevää ulos. Eli sori kaikki, jos olen tuntunut liian pihalla olevalta. Mun tarvis varmaan mennä aina keikan jälkeen nukkuu 15 minuutiks ja sit tulla uusin voimin jubailee. Tai sit siihen tottuu...Ehkä vuoden päästä en enää ole niin seko.

Viime perjantaista vielä, nimittäin oli myös hauskaa, kun vietettiin Emilian, Erkan ja Miljan nimppareita Ilvestiellä. Grillattiin ja pikkasen myös viiniä ja skumppaa maistettiin. Puhuttiin vede-kieltä ja naurettiin. Sammuin klo 23.30. 

Toissa yönä näin unta, että kehuin Jonna Tervomaalle sen biisiä Linnut. Se on kyllä ihan sairaan hyvä! Muista biiseistä en oikein pidä, tai ainakaan niin paljoo en pidä. 

Viime yönä näin ihan sairaan hullua painajaista! Siinä oli manaaja-leffasta se tyttö. Sit se oli hullun näköinen ja vaan tuijotti mua. Pelkäsin niiin saatanasti. Tietty sit heräsin, mut en uskaltanut avata silmiä. Onneks toisesta huoneesta kuulu Peten unissapuhumista, joten tuli turvallisempi olo.

-Lo