Jaapeli jaa.

Ergo just kysy, et miltä tuntuis jos mun blogista tehtäis telkkarisarja. Ha! Sehän olis mageeta, tietty ku muutenki Carrie on mun suosikeista suosikein! No täs teille vähä juonen pätkiä viikonlopulta.

Torstaina Äässi tuli Eltsuun. Oli hauskaa! Mä yritin grillaa meille lihaa, mut en tosiaankaan sit osannut. Hiillos oli ihan liian pliisu...Ei se kyl haitannut sillä tärkeintä oli ulkona oleminen ja hauskat jutut. Sit lähdettiin maukkaiden kyljysten jälkeen Vanhaan Mestariin, eli Old masteriin. Ja sieltä vielä Virtaseen. Se oli ainut neljään asti auki oleva.

Perjantaina Käytiin Äästerin kaa kyläkaupassa. Matkalla nähtiin kuollut jänis ojassa. Sit lähdettiin Juna asemalle. Mä lähdin Hesgoon ja Ääs Mikkeliin. Oli jotenkin haikee olo, jonka kyllä sain parannettua Ilvestien saunassa. Sauna on mulle paras paikka! Illalla kävin vielä kattoo Fleshdancen keikan Semmarissa. Se oli ihana ja hauska!

Lauantaihin, eli eiliseen kuului Kirjastossa käynti ja Helpan kanssa hääkoristeiden tekoa. Se oli hauskaa se. Huovutettiin pieniä linnunpesiä. Mä tökin huovutusneulalla ja helppa teki pieniä lehtiä. Olin odottanut koko viikon, että pääsen Semifinaliin kattomaan 500kg lihaa ja Ristoa. Mut helvetti, ku pääsin Semmarin ovelle, ni siellä ilmoitettiin LOPPUUNMYYTY. Tulin surulliseksi ja mua harmitti. Yritin saada fiilistä vielä ylös, mutta jotenki harmitti sen verran että halusin vaan kotiin. Käytiin kuitenkin Helpan, Sannan, Antin ja Ergon kaa Liberteessä Afro bileissä. Siellä oli hyvä meno, mutta en kuitenkaan jaksanut olla kauaa. Nukuin hyvin.

Nyt paistaa aurinko! Istun Ilvestien kuistilla ja juon kahvia. Tää on kivaa. Hessu-Kissa istuu mun vieressä ja pitää aika kovaa meteliä. Taivas on sininen ja taitaa tulla lämmin päivä. Tänään on Pikkis reenit. Olen tehnyt uuden biisin. Se on hyvä.

-Lo