Heti hämäsin.

Ei ole mitään tilannetta, se on vain uuden kappaleeni nimi. Tai oikeastaan... oli tilanne, mutta ei mikään kummoinen, sellainen jonka olen jo monasti kokenut. Tarkemmin ajatellen tuo kyseinen tilanne sai minut tekemään ko. kappaleen, joten kaipa se oli jotenkin erilainen tilanne. Tai sitten tilanne oli jo niin tuttu, että halusin saattaa sen musiikiksi. 

Lauantaina olin töissä, sekä serkkuni 40-v synttäreillä. Muuten katselin vain elokuvia, Sinkkiksiä, söin, hellyyttelin ja velttoilin. Harrastan velttoilua nykyään ihan liian vähän. Yleensä olen aina menossa ja aamulla olen sitten kuoleman väsynyt. Nyt olin aamulla pirteä ja valmis taas uuteen velttoilupäivään. Päiväni kohokohta oli yleensä kaupassa käynti. Ruoka oli tietenkin mahtavaa kotitekoista pitsaa sekä lettuja. Nam! Jäin niin koukkuun lettuihin, että aijon tehdä niitä vielä tänäänkin. Saan myös arvovaltaisen vieraan Lahdesta. Eli Pendooran tietty. Pensku soitti ja kysy saako tulla. Mä sanoin että tottakai!

Asiasta eriin. Kun katselen keittiön ikkunasta ulos näen puskan, joka on täynnä varpusia. Voisin alkaa yksikseni leikkimielistä kilpailua : Löydä kaikki varpuset. Niitä on monta, varmaan kakskyt.

 

- L