Pitäisiköhän hankkia Blogsitter. Luin Nytistä että sellaisiakin nykyään on. Se olis hieman outoa. Miten joku tyyppi, jota en tunne, voi päivitää mun blogia. Tyyliin:

"Noh, lotta ei nyt näköjään ole päivitellyt, joten ehkä se on kipee, joo se on varmaan kipee ja sit sen tietsikka on ehkä rikki. Luulisin että Lotalle muuten kuuluu ihan hyvää. En tosiaan tiedä, koska en häntä tunne. Tässä kuitenkin vähän päivitystä, laittakaa kommenttia." - Blogsitter.

..............

Hullu viikko ja rauhallinen viikoloppu takana. Torstaina oli Miksulaisen avajaiset ja meidän keikka. Miljooran näyttelyssä oli paaaljon ihmisiä. Kiertelin ympäri tarjoillen viiniä ja seurustellen. Ihmiset oli tosi vaikuttuneita Miken töistä, Hyvä! 

Keikka meni ihan sairaan putkeen! Saundit tais olla sika hyvät ja energiaa riitti miljoonasti. Pikkiksen kaa on sairaan siistiä keikkailla. Toivottavasti nyt vaan lisääntyisi levn tiimoilta nää judet. Meidän jälkeen soitti Circusfolk ja meikäläinen kävi räbäyttää vähän riimiä (niinku räppiskenessä sanotaan) niiden yhteen biisiin. Se oli hauskaa se. Mun räppinimi onki tästä eteenpäin Mc Lobotomia. Eilen mun räppimamma Mc Äässi ilmoittikin, että sillä on eka keikka syyskuussa, johon mä meen räbäyttää sen kanssa. Mageeta!

Eltsussakin oon ehtinyt viettää päiviä. Käytiin hakemassa meidän ihana Hakelmoora eli Kanttarelli tai Hanuri-Elli takaisin kotiin. Eilen Soilen kanssa ratsateltiin ja oltiin iloisia, koska hevoset oli niin iloisia nähdessään toisensa.

Torstaina meil on Helvet Underground keikka Bellyssä. Eilen reenattiin vikan kerran ja hyvinhän se menee...Mun pitää vaan olla hiljaa koko keikka. Kake Röyhkä anto palautetta, ettei saa välihorista. No ei sit. Aijon kuitenki tanssia. Toivottavasti siellä on hirmu kivaa. Tää viikko onki oleva hauska. Kohta lähden taas Eltsuun. Sit torstaina takaisin helsinkiin omalle keikalle, perjantaina Pmmp tavastialla ja sit viikonloppu kodossa chillaten.

-Lo