Tänään on siis Keskiviikko? Luulisin ainakin, oottakaas, tarkistan googlesta....

Jep, keskiviikko se siis on.  Kun googleen laittaa hakusanan : Mikä päivä tänään on, tulee ekaks eteen lause "AIVAN VITUN SAMA". Hahaha, nauroin tunnin.

Hurjaa. Olen koukuttanut itseni myspacen ihmeelliseen maailmaan. Nyt mua ei kiinnosta siellä olevat bändit, vaan ihmiset. Olen ihan hullun kiinnostunut muutamasta tyyppistä, ja niiden tapahtumista. Vähän niinku laillista stalkkausta.

Kuinkakohan moni stalkkailee mua :) ? 

Se on toki mukavaa vaan, että luette. Mut paljastan sen verran, etten voi ihan kaikkee tänne kirjoittaa, sillä olen Lode "en halua loukata ketään" Savolainen. Paitsi Radio Cityä (shittiä) taisin kerran loukata ja sit olen ehkä loukannut hmm...Vr:n henkilökuntaa...Muita en. Kai. Aini, Viltsua kutsuin kerran viherpiipertäjäksi, mut se on sulle jäbä ihan oikein! heh.

Enää kaksi päivää Pariisiin. Uskomatonta, ja mahtavaa! Aijon ostaa lentokentältä baskerin ja huivin. Sit ostan isot arskalasit ja törmäilen tietty seiniin, koska ei niissä oo vahvuuksia. Käsilaukussa kannan pientä skumppapulloa ja rösseä poltan runsaasti. Joudun ehkä hankkii vielä sellasen holkin.

Misse ja Kapa, älkää sitten hävekö mua :)

-Lo